AS “Putnu fabrika Ķekava” kļuvis par pirmo putnu gaļas ražotāju Latvijā, kura svaigās vistas gaļas Latvijas izcelsmi un paaugstināto kvalitāti apliecina ne vien “Zaļās karotītes” norāde uz produkcijas, bet arī uzņēmuma ražotnes.
“Latvijas iedzīvotājiem aizvien būtiskāk ir skaidri zināt, ko viņi pērk. Tādēļ mēs vēlamies, lai nacionālā kvalitātes zīme “Zaļā karotīte” uz PF “Ķekava” svaigās vistas gaļas un mūsu pašu izveidotā norāde “100% Latvijā audzēts dzīvnieks” ikvienam Latvijas iedzīvotājam kalpotu par orentieri un viestu pārliecību, ka viņš iegādājas pilnībā drošu augstākās kvalitātes vistas gaļu, kas ražota tikai no Latvijā audzētām vistām. Pašlaik strādājam pie tā, lai jau tuvākajā nākotnē paplašinātu to PF “Ķekava” produktu kategoriju skaitu, kuru kvalitāti apliecina “Zaļās karotītes” zīme. Mūsu mērķis, investējot ražošanas modernizācijā, produktu sastāva pilnveidošanā un orientējoties uz dabīgām sastāvdaļām, ir nodrošināt iedzīvotākiem visaugstākās kvalitātes vietējo vistas gaļu Latvijā,” saka Andrius Pranckevičius, AS “Putnu fabrika Ķekava” valdes priekšsēdētājs.
Savukārt zemkopības ministrs Jānis Dūklavs uzsvēra: “Latvijā arvien vairāk patērētāju vēlas savā ikdienas uzturā lietot paaugstinātas kvalitātes pārtikas produktus, kas ir ražoti Latvijā no Latvijā iegūtām izejvielām. „Zaļā karotīte” zīmes mērķis ir veicināt kvalitatīvu lauksaimniecības un pārtikas produktu ražošanu un sniegt patērētājiem garantijas par saražotā produkta kvalitāti. Pieprasījums pēc „Zaļās karotītes” produktiem Latvijā gadu no gada aug – līdz šim brīdim „Zaļās karotītes” zīme piešķirta jau aptuveni 80 Latvijas pārtikas ražotāju 276 produktiem. „Zaļās karotītes” zīme uz produkta ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā iedzīvotājiem atpazīst vietējo ražojumu. Šis brīdis ir zīmīgs ar to, ka PF “Ķekava” ir pirmais putnu gaļas ražotājs, kura svaigajai vistas gaļai ir piešķirta „Zaļās karotītes” zīme. Novēlu PF “Ķekava” sekmīgu darbību un ceru, ka „Zaļš karotītes” iegūšana vistas gaļas produkcijai palīdzēs noturēt labās pozīcijas tirgū, vēl vairāk – stiprināt tās un paplašināt patērētājiem piedāvātās produkcijas sortimentu.”